Discover articles on website development, e-shops, and web applications, along with the latest news and activities from our company.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει προκαλέσει μία πραγματική επανάσταση στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, με τα chatbots και τους virtual assistants να διαδραματίζουν έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί σε βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη και την επιτυχία των επιχειρήσεων στον σύγχρονο κόσμο. Με τη δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης με το κοινό και την...
Η ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας είναι μια σημαντική επένδυση που μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας νέα πνοή και να τη βοηθήσει να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά στο συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό...
Την Παρασκευή, 31/05/2024 οι καταρτιζόμενοι της 2ης ΣΑΕΚ Λάρισας, ειδικότητας Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής (Πολυμέσα / Web Designer Developer / Videogames) πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη...
Το digital marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ) είναι μια συνολική στρατηγική προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ψηφιακών καναλιών, κυρίως μέσω του διαδικτύου. Στόχος του είναι να δημιουργήσει, να...
Η δημιουργία μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας απαιτεί προσοχή σε πολλούς τομείς. Εξετάζουμε τα 4 βασικά στοιχεία που ξεχωρίζουν μια ιστοσελίδα και διασφαλίζουν τη θετική εμπειρία των επισκεπτών...
Το SaaS (Software as a Service) αποτελεί μια διαδεδομένη μορφή παροχής λογισμικού στους χρήστες μέσω του διαδικτύου. Αυτό το μοντέλο παρέχει πρόσβαση σε εφαρμογές λογισμικού μέσω ενός web browser...
Το SEO (Search Engine Optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας προκειμένου να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Bing, το Yahoo και πολλές άλλες. Το...
Το ERP (Enterprise Resource Planning) απλοποιεί τον τρόπο που μια επιχείρηση διαχειρίζεται τις βασικές δραστηριότητές της. Σκεφτείτε το ως το "all-in-one" σύστημα για την επιχείρησή σας. Αυτό...
Τι είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση Η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι η διαδικασία ανταλλαγής ψηφιακών παραστατικών μεταξύ δύο ή περισσοτέρων οντοτήτων (επιχειρήσεων, δημοσίου, φυσικών προσώπων) που...
Όταν έχετε μια ιστοσελίδα είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα είτε για ιστοσελίδα εταιρικής παρουσίασης θέλετε να διασφαλίσετε ότι θα την εντοπίσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι επισκέπτες...
Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία και το διαδίκτυο κυριαρχούν, η δημιουργία μιας ιστοσελίδας γίνεται αναγκαία για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να παραμείνει ανταγωνιστική και να αναπτυχθεί. Στο παρόν...
Όταν ξεκινήσετε την έρευνα για την δημιουργία του δικού σας e-shop η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για την επιτυχία του εγχειρήματός σας. Στο σημερινό...
| Cookie | Description | Provider | Duration |
|---|---|---|---|
| cookie_consent | It stores the user's cookie consent preferences, ensuring that the selected settings are respected while browsing the website. | webfusion.gr | 2 years |
| XSRF-TOKEN | Used to protect against Cross-Site Request Forgery (CSRF) attacks. It ensures that requests sent from the user to the server are valid and come from the user themselves and not from a malicious website. | webfusion.gr | 2 hours |
| webfusion_session | It keeps the user's session active while browsing the website. It is necessary for functions such as logging in, adding products to the cart, and completing the order. Without it, the site cannot remember the user from page to page. | webfusion.gr | 2 hours |
| Cookie | Description | Provider | Duration |
|---|---|---|---|
| _ga | Used by Google Analytics to identify unique users. Records an identifier (ID) to identify the visitor each time they revisit the site. | Google Analytics | 2 years |
| _ga_JGG2EV9P0Q | Companion cookie of _ga, used to maintain the user's session state to a specific Google Analytics 4 (GA4) proprietary identifier. | angelshoney.gr | 2 hours |
| Cookie | Description | Provider | Duration |
|---|---|---|---|
| _fbp | It is used to track visitors to a website in order to provide personalized ads on Facebook and other Meta products. | 90 days | |
| _gcl_au | It is used by Google Ads (Google Tag Manager) for experimental ad effectiveness, i.e. it measures when an ad led to a visit to the website. | angelshoney.gr | 3 months |